Jiha Suke-Suke's=" ;
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
jatuh sebab licin- 12/9/12
Friday, 12 October 2012 • 12:49 • 0 comments
                                              Assalammualikum  hye ^_^...


                                          
 Dah lama saya tak post.. maafkan sy ye. cerita ni agak kelakarlah sikit (bagi sy) .
  masa ni hujan.

 Umm apa kaitan dengan jatuh... .( jom baca)..  Lepas balik dari sekolah, sy pergi ke
       kedai makcik nomey sebab lapar sangat.Pada hal sebelum pergi ke tusyen makanlah
        puas-puas.

 Lepas itu, nak beli roti dan bayar ,... Dalam pikiran sy,sy nak minum air milo.... Dah oder
     duduklah ,masa nak duduk pula terasa basah  pula kat seluar... Rasa dah malang  masa
      tu, tak pikir apa dah jadi sy diri.. Pegilah tempat tersorok nak tutup malulahkan... Emm
      masa nak baliklah terjadi... Sy jatuh masa nak balik... Air milo pun tumpah... Air mata
      macam nak turun je.. Memang ramailah nampak.... masa tu memang malu habislah dahlah
      malang.. Nasib baik ada orang baik tolong sy dan kasi sy duit rm 10 ringgit nak beli milo je
      tau... Bukan apa tiada duit kecik jadi tak pikir apa-apa orang tu pun kasi ... masa nilah
      keluar  air mata terjurai-jurai macam hujan sebab terharu...ada jugak ada orang tolong..
 
 Bukanlah  hari malang sy tetapi allah nak bagi sy rezeki sebenarnya..Alhamdulilah


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI,Im from Malaysia , 18 years old this year , Don't ask me how my results SPM , This blog its just for fun , Follow me on twitter . Thats all about me .

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Spm Candidate 2012
  • Cute gambar gadis jepun nyata & gambar anime
  • Kekecewaan ku.........
  • Bercapel @ Bercinta-cinta
  • tension sy!!
  • org baru :)